Relaksacja - sposoby na stres

Czego się dowiem?

- W czym pomaga relaksacja?
- Jakie są podstawowe sposoby na stres?
- Jak przygotować się do zadań wymagających wzmożonej uwagi i koncentracji?
- Jak poprzez relaksację radzić sobie ze stresem?
- Jak dystansować się od codziennych problemów?

Sprawdź także wpływ stresu i relaksacji na poprawę koncentracji i pamięć
 

 

Po co mi relaksacja?

Relaksacja - sposoby na stres

Współczesny świat stawia przed Tobą wysokie wymagania. Różnorodność zadań, życie w ciągłym pędzie pod presją czasu lub wyniku i rosnąca odpowiedzialność sprawiają, że nie jest łatwo radzić sobie ze stresem.

Warto zatem poznać proste techniki relaksacyjne które są świetnym sposobem na stres. Korzystaj z nich nie tylko przed ważnymi wydarzeniami, lecz także na co dzień, choćby podczas przerwy w pracy, by efektywniej wykonywać zaplanowane zadania.

 

 

Co to jest relaksacja?

Relaksacja to proces odprężenia, wprowadzenia ciała i umysłu w stan relaksu. Istnieje kilka profesjonalnych i złożonych treningów relaksacyjnych, które należy wykonywać pod okiem profesjonalnego trenera. Można jednak samodzielnie zastosować podstawowe, proste techniki, by odczuć jej pierwsze pozytywne skutki.
 

 

Sposoby na stres - Jak to działa?

Relaksacja może służyć pozbyciu się napięcia spowodowanego stresem. Powoduje rozluźnienie mięśni i usunięcie z organizmu tzw. blokad – czyli długotrwałych napięć mięśniowych powstałych na skutek permanentnego stresu związanego z danym obszarem ciała. Techniki relaksacyjne pozwalają zarówno odprężyć się na chwilę np. przed ważnym zadaniem, jak i pozbyć się stałego napięcia z organizmu i uporać np. z uporczywymi bólami głowy czy kręgosłupa. Może także być wykorzystywana do wyciszania i oczyszczania umysłu, by móc skuteczniej się koncentrować. 

 

Relaksacja w praktyce:
- Sposób 1
Podążanie za oddechem
- Sposób 2
Wizualizacja
- Sposób 3
Praca z mięśniami
 

Aby uzyskać dostęp do tej części serwisu zaloguj się lub wykup abonament.


Zarejestruj się za darmo - wystarczy 30 sek.

Poznaj jak artykuły i techniki umysłu łączą się z ćwiczeniami Online.
Nabyte umiejętności łatwo wykorzystasz na co dzień, w nauce i w biznesie
.


Ćwiczenia i kursy w różnym zakresie rozwijają takie zdolności jak:
Pamięć, Uwaga, Spostrzegawczość, Zdolności językowe, Szybkie Liczenie, Koncentracja uwagi, Logika, Pamięć operacyjna, Pamięć krótkotrwała, Przypominanie, Liczenie, Myślenie logiczne, Myślenie abstrakcyjne, Przerzutność uwagi, Pamięć wzrokowa, Pamięć słuchowa, Analiza zależności, Uwaga przestrzenna, Rozpoznawanie, Wyobraźnia przestrzenna, Selekcja informacji, Czytanie ze zrozumieniem, Szybkie czytanie, Kreatywność...
Funkcje Poznawcze... itd.


Sprawdź inne oferowane KURSY Online.  Sprawdź ćwiczenia na logikę i na szybkie czytanie.


Możesz także zadbać o swoich najbliższych.  Proponujemy nowy pomysł na prezent.
Podaruj prezent dla taty, prezent dla mamy lub pobudzający prezent dla babci i dziadka.

___________________________________________________________________________
 

 

Współpraca: